Lycka

+  

Jag har tänkt skriva det här inlägget ett tag, men har inte blivit av riktigt. Jag har något att berätta!! Den andre september får jag och min bättre hälft nycklarna till vår lägenhet!! Vi är verkligen överlyckliga. Vi har ju redan bott ihop nästan två år, men hemma hos mina föräldrar men nu är det dags att packa alla våra saker och flytta ut.
 
Flytten är något vi ser fram emot något enormt och vi har redan beställt möbler och handlat allt inför flytten, eller ja, jag antar att man aldrig har ALLT men det vi kommer att behöva i början.
 
Så jag har redan en del inlägg som väntar som förklarar vad vi har köpt och jag tänker även dokumentera när vi kommer iordning. Nu räknar vi ner dagarna!! :)

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0