SOMMARLOV!!

+  

Nu har jag haft sommarlov i snart 2 veckor. Det är verkligen underbart, att bara slappa! Nu har jag pluggat två av de tre åren under min utbildning och kan knappt förstå att jag är klar om ett år! Skall bli så skönt att få börja jobba och avsluta ännu ett kapitel i mitt liv, med rubriken "Utbildning".
 
Nu har jag sommarlov till den 3 september då jag börjar terminen med praktik i 10 veckor, då jag kommer att vara hos Miessi Design, men allt om det får bli i ett inlägg längre fram.
 
På tisdag åker vi till Gotland för två veckors semester. LÄNGTAR!
 
 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0